22 juni.-Een zichtbaar angstig jong vosje liep zaterdag zomaar een van de winkels in het centrum van Laren binnen. De eigenaar van de brillenzaak waar het beestje naar binnen ging probeerde hulp te zoeken, maar kreeg nul op rekest. „Sorry, geen tijd.”
Bron: Algemeen Dagblad.(© foto Martine de Valk

