23 juni.- Vanmiddag werd in de kloostertuin van het Brinkhuis afscheid genomen van de twee wethouders Niels Rood ( Larens Behoud0 en Flip de Groot( D66). Het was een geanimeerde bijeenkomst met persoonlijke kadios, speeches, drank en lekkernijen.
Samen met inwoners, ondernemers en organisaties hebben zij gewerkt aan een duurzaam, leefbaar en toekomstbestendig Laren. Van verduurzaming en verkeersveiligheid tot een levendig centrum, sterke wijken, betaalbare zorg en plannen voor woningbouw en toekomstbestendige scholen: op veel terreinen zijn mooie stappen gezet.
Foto’s:LJ





































Bedankt Niels en Flip



