24 juni.-De jaarlijkse avondwandeling met de schaapskudde van het Goois Natuurreservaat (GNR) waarbij publiek welkom is, gaat vanavond niet door. „Het koelt ’s avonds veel te weinig af. Hierdoor is het onverantwoord om laat op de dag nog met de schapen op pad te gaan”, zo licht Rozenn le Buhan (beheerder veeverzorging) het besluit toe. Bron: Gooi- en Eemlander. Foto:GNR


