24 juni.-Met groot verdriet hebben wij afscheid moeten nemen van Chris de Haan.
Voor ons was meneer De Haan veel meer dan alleen de voorganger van de poffertjeskraam. Met zijn warme persoonlijkheid, betrokkenheid en jarenlange ervaring stond hij altijd voor ons klaar. Hij bood een luisterend oor, gaf wijze raad en hielp waar hij kon.
Wij zijn hem dankbaar voor alles wat hij ons heeft geleerd en voor de vele mooie herinneringen die wij samen hebben mogen maken. Zijn liefde voor het vak, zijn kennis en zijn bijzondere betrokkenheid zullen wij nooit vergeten.
Uit respect en ter nagedachtenis aan meneer Chris de Haan zijn wij op de dag van de uitvaart, zaterdag 27 juni, de gehele dag gesloten.
Marcel & Wilma Hilhorst


