24 juni.-In de sfeervolle kloostertuin van het Brinkhuis is dinsdag afscheid genomen van wethouders Flip de Groot en Niels Rood. Inwoners, raadsleden, collegeleden, ambtenaren, relaties, vrienden en familie kwamen bijeen om stil te staan bij hun vertrek en hun inzet voor de gemeente Laren. Ondanks de zomerse temperaturen werd het een warme en bijzondere bijeenkomst, waarin met veel waardering werd teruggekeken op de bijdrage die beide wethouders de afgelopen jaren hebben geleverd. Flip de Groot en Niels Rood stonden bekend om hun betrokkenheid, toegankelijkheid en grote inzet voor de Larense gemeenschap.
Blijvende impact
Tijdens hun collegeperiode zijn diverse belangrijke projecten en beleidsplannen gerealiseerd. Zo werd gewerkt aan het onderwijshuisvestingsplan, het koersdocument duurzaamheid, de verkeersvisie en de woonvisie. Stuk voor stuk onderwerpen die van grote betekenis zijn voor de toekomst van Laren. Wethouder Jan van Midden en burgemeester Robert van Rijn spraken tijdens de bijeenkomst hun dank uit aan de vertrekkende bestuurders. Zij prezen hun bevlogenheid, de prettige samenwerking en de blijvende impact van hun werk op de gemeente.

Bron en foto’s : Gemeente Laren



