28 juni.-Met een feestelijke optocht, gratis oliebollen en volop gezelligheid is de Larense Kermis zaterdag officieel geopend.De opening was extra bijzonder voor burgemeester Robert van Rijn, die de Larense Kermis voor het eerst officieel mocht openen. „Ik had er ontzettend veel zin in. Ik heb gehoord dat de exploitanten van de schietkraam al heel lang hier op de kermis staan. Dat vind ik altijd een leuk onderdeel. Als reservist van Defensie kan ik me haast niet voorstellen dat ik mis schiet”, grapt hij.
Op het plein staan ook dit keer weer 25 grote attracties opgesteld. Op de Brink is er een apart gedeelte ingericht met zo’n vijf attracties voor de jongste bezoekers,
Bron: Gooi- en Eemlander. Foto: LJ

