25 juni.-Zaterdag aanstaande is het zover. Het Blaricumse Oranjeweitje wordt omgetoverd tot Wine & Dine locatie met heerlijke gerechten en ruim 20 prachtige wijnen verzorgd door 5 wijnhuizen. Gezien de verwachte hoge temperaturen, zorgen we voor zoveel mogelijk schaduw plekken om te kunnen genieten in de hitte. Smeer je goed in en zorg voor voldoende (non-alcoholische) bevochtiging. Er zal een watertappunt zijn!
Tot zaterdag!

