26 juni.-Nog een mooie prent van het Postiljon met het fietspad vanaf ’t Bluk. Je kon de A1 nog gewoon oversteken met de fiets. De foto is van 1957.
Bron en foto: Nico Koppel
26 juni.-Nog een mooie prent van het Postiljon met het fietspad vanaf ’t Bluk. Je kon de A1 nog gewoon oversteken met de fiets. De foto is van 1957.
Bron en foto: Nico Koppel