24 juni.-Door de landelijke staking in het openbaar vervoer is het stil op de meeste stations in Nederland. Op grote stations als Amsterdam Centraal en Utrecht Centraal is het rustig en volgens NS zijn andere stations leeg: “Het is uitgestorven. Reizigers zijn goed geïnformeerd en zijn niet naar de stations gekomen.
Bron en screenshot: NOS
DIT IS WAAROM VAKBONDEN STAKEN RTL


